تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی، توسعه سایت شرکتی

تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی

تبدیل وب سایت شرکتی به وب سایت فروشگاهی

تبدیل وب سایت شرکتی طراحی‌شده به سایت فروشگاهی به معنای توسعه‌ی سایت شرکتی است که می‌تواند این امکان را برای شرکت‌ها فراهم کند تا بتوانند با داشتن وب سایت نیاز مشتریان را برطرف نمایند. در بیشتر مواقع برای برخی از افرادی که وب سایت شرکتی دارند این مورد به وجود می‌آید که می‌خواهند وب سایت شرکتی خود را به وب سایت فروشگاهی تبدیل نمایند؛ در این‌صورت برای این‌که نیازی به طراحی مجدد سایت نباشد، می‌توان بدون از دست‌دادن رتبه‌ی سایت، وب سایت شرکتی را در موتورهای جست‌وجو به وب سایت فروشگاهی تبدیل کرد.

 

تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی

 

در بسیاری از موارد نیز استراتژی کار به‌صورتی می‌باشد که در ابتدای کار یک وب سایت شرکتی را به‌منظور معرفی محصولات خود نزد مخاطبان طراحی می‌کنند و ضمن این‌که محصولات خود را معرفی می‌کنند وب سایت خود را نیز قدرتمند می‌نمایند از طرفی نیز خواهان این هستند که آن را به وب سایت فروشگاهی تبدیل نمایند.

بهترین روشی که می‌توان از آن برای تبدیل وب سایت شرکتی به وب سایت فروشگاهی بهره‌مند شد، این است که ضمن نگه‌داشتن رتبه‌ی سایت و سئو، آن را به سایت فروشگاهی تبدیل نماییم.

مزایای تبدیل وب سایت شرکتی به وب سایت فروشگاهی

 

تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی

 

با گذشت زمان طراحی سایت شرکتی دیگر نتوانست پاسخگوی خواسته‌های مشتریان باشد و به همین دلیل طراحی سایت فروشگاهی به یک نیاز تبدیل شد که دارای فروش اینترنتی قدرتمند است. در این شرایط می‌توان با حفظ رتبه‌ی لینک‌ها در موتورهای جست‌وجوگر گوگل، سایت شرکتی را به سایت فروشگاهی تبدیل نمود. با استفاده از وب سایت فروشگاهی می‌توان به فروش بیشتر محصولات و خدمات پرداخت و بدون حذف بهترین جایگاه در گوگل، طراحی سایت را تغییر کاربری داد.

تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی در اکثر موارد بسیار سودمند است و به‌دلیل وجود مخاطبان زیاد در سایت فروشگاهی آمار بازدیدکنندگان و ترافیک وب سایت نیز بالا خواهد بود. همین امر موجب می‌شود سایت شما ارتقا پیدا کرده و به توسعه و پیشرفت چشم‌گیری دست یابد.

تغییرات در رنگ و گرافیک سایت شرکتی برای تبدیل به وب سایت فروشگاهی

 

تغییرات در رنگ و گرافیک سایت شرکتی

 

با تبدیل وب سایت شرکتی به وب سایت فروشگاهی تغییرات گرافیکی که انجام می‌گیرد با توجه به نظرات مشتریان صورت می‌گیرد در غیر این‌صورت می‌توانید با ایده گرفتن از طراحان وب سایت خود در طرح و رنگ وب سایت جدید خود هماهنگی داشته باشید.

مزایای تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی

 

مزایای سایت فروشگاهی

 

توسعه‌ی وب سایت شرکتی دارای مزیت‌های زیر می‌باشد:

  • اعتبار سایت در موتورهای جست وجوی گوگل حفظ می‌گردد.
  • لینک‌های قبلی و سئوی سایت حفظ می‌شود.
  • ترافیک در وب سایت جدید افزایش پیدا خواهد کرد.

مزایای داشتن سایت فروشگاهی

 

سایت فروشگاهی

 

طراحی سایت فروشگاهی دارای مزیت‌های زیر می‌باشد:

1- داشتن یک بازار بزرگ

داشتن یک فروشگاه آنلاین و تجارت الکترونیک به شما این امکان را می‌دهد که به گستره‌ی وسیعی از مشتریان در سراسر کشور و دنیا دست پیدا کنید. مشتریان می‌توانند در هر زمان و مکانی اقدام به خرید نمایند؛ علی‌الخصوص خرید کردن برای افرادی که به خرید اینترنتی عادت دارند بسیار آسان خواهد بود.

پی بردن به تمایلات مشتریان از طریق پیگیری‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها

شما می‌‌توانید به‌راحتی درمورد کلمات کلیدی، تجربه‌ی کاربر، بررسی ترافیک، پیام بازاریابی، استراتژی‌های قیمت‌گذاری و … اطلاعات فراوانی را به دست بیاورید.

2- پاسخ سریع به روند امور مصرف‌کنندگان

شما می‌توانید با بررسی بازار و نیز با در نظر گرفتن رفتار مشتریان خود، به‌سرعت به تغییر رفتار آن‌ها پاسخ دهید و از این طریق مشتریان قدیمی خود را حفظ نمایید و در عین حال مشتریان جدیدی را نیز به دست بیاورید.

 

 چگونه وب سایت شرکتی خود را به وب سایت فروشگاهی تبدیل کنید تا نرخ تبدیل را افزایش دهید؟

 

سایت فروشگاهی

 

به‌منظور تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی و افزایش نرخ تبدیل می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

1- از محصولات خود عکس‌های باکیفیت تهیه نمایید

 

محتوای تصویری

 

از آن جایی که افراد و مشتریان نمی‌توانند محصولات شما را لمس نمایند، شما باید بهترین و باکیفیت‌ترین عکس‌ها را تهیه نمایید تا کاربران بتوانند با آن‌ها درمورد ویژگی‌های محصولات اطلاعات کافی به دست بیاورند و در این مورد هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای نداشته باشند.

بدون شک به کار بردن تصاویر باکیفیت می‌تواند باعث افزایش نرخ تبدیل شما گردد اما میزان افزایشی که در نرخ تبدیل وجود دارد به نحوه‌ی استفاده از عکس‌ها و کیفیت آن‌ها بستگی دارد.

براساس تحقیقات انجام‌گرفته، افراد به عکس‌هایی که دارای سایزهای متفاوتی هستند عکس‌العمل نشان می‌دهند و بزرگ‌تر بودن عکس‌ها نشان‌دهنده‌ی بهتر بودن آن‌ها نیست. برای این‌که بتوانید از سایزهای مناسب برای عکس‌های خود بهره‌مند شوید بهتر است واکنش مشتریان را در این زمینه بررسی کنید.

عکس‌ها باید دارای کیفیت و نورپردازی مناسب باشند همچنین باید پیش از این‌که بارگذاری شوند بهینه شده باشند. سایز عکس‌ها نیز باید نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد تا هم واضح باشد و هم زمان بارگذاری آن طولانی نباشد. وقتی که زمان بارگذاری طولانی شود، در نتایج جست‌وجو تاثیرات منفی خواهد گذاشت. عکس‌ها نیز باید به گونه‌ای باشند تا کاربران بتوانند جزئیات محصول را به‌خوبی مشاهده نمایند.

عکس محصولات شما باید از زوایای مختلف دیده شود. داشتن چندین عکس با زاویه‌های مختلف می‌تواند کمک زیادی به مشتریان شما بکند. همچنین می‌توانید از فناوری تصویر پویا استفاده کنید و به بازدیدکنندگان این امکان را بدهید که تصاویر را بچرخانند. براساس تحقیقاتی که صورت گرفته، تصاویر پویا در مقایسه با تصاویر ایستا نرخ تبدیل را 17 در صد بیشتر افزایش می‌دهند.

2- فیلم‌هایی از محصولات خود در وب سایت بگنجانید

 

محتوای ویدیویی

 

به کاربردن فیلم در وب سایت می‌تواند موجب افزایش نرخ تبدیل گردد. شما نیز می‌توانید با بارگذاری یک فیلم زیبا در صفحه‌ی اصلی وب سایت خود، باعث ایجاد هیجان بیشتر در میان کاربرانتان شوید و یا می‌توانید فیلم‌هایی با اطلاعات بیشتر از محصولات را در صفحه‌ی محصولات قرار دهید تا کاربرانتان بتوانند اطلاعات بیشتری را درمورد محصولات شما به دست بیاورند.

مدت زمانی هم که فیلم‌ها دارند بسیار مهم است. فیلم‌ها باید به اندازه‌ی کافی کوتاه باشند و بتوانند اطلاعات لازم را انتقال دهند. براساس مشاهداتی که انجام گرفته، فیلم‌هایی با مدت زمان 2 دقیقه‌ای، مناسب هستند و فیلم‌های بین 2 تا 3 دقیقه‌ افت قابل‌توجهی به وجود خواهند آورد و کاربران به دیدن فیلم‌هایی که بیشتر از دو دقیقه می‌باشند اشتیاقی نشان نمی‌دهند. فیلم‌هایی که کمتر از دو دقیقه هستند جذابیت بیشتری برای مخاطبان دارند.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران:

پیام خود را وارد کنید