چرا هزینه طراحی سایت با وردپرس اهمیت زیادی دارد؟

چرا هزینه‌ی طراحی سایت با وردپرس اهمیت زیادی دارد؟

طراحی سایت محدوده‌ بسیار وسیعی دارد و همین امر موجب سردرگم شدن خریداران سایت شده است. بسیاری از شرکت‌ها به طراحی سایت با کمترین امکانات و در عین حال بیشترین قیمت اقدام می‌نمایند، در حالی‌که ممکن است شرکت دیگری سایتی را با امکانات کامل با قیمت معقولی به مشتریان خود ارائه دهد. بنابراین می‌توانیم بگوییم که قیمت خدمات طراحی سایت نمی‌تواند کیفیت یک سایت را تضمین نماید. اگر تصمیم دارید سایت خود را به یک شرکت بسپارید، بهترین گزینه این است که به بررسی خدمات جانبی، سابقه‌ شرکت و عوامل مهمی که می‌خواهیم در ادامه به آن‌ها اشاره کنیم، بپردازید:

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس با استفاده از قالب‌های آماده وردپرس صورت می‌گیرد. بنابراین هزینه طراحی سایت با وردپرس و قالب‌های آماده‌ای که دارد، نسبت به طراحی سایت اختصاصی دارای هزینه‌ کمتری است.

طراحی سایت اختصاصی معمولا برای افراد و شرکت‌هایی مناسب است که دارای بودجه‌های بالا می‌باشند و قصد دارند که ایده‌های خاصی را اجرا نمایند که تاکنون نمونه‌های آن را در اینترنت مشاهده نکرده‌ایم و یا با سیستم مدیریت محتوای آماده قابل پیاده‌سازی نباشند.

افرادی که می‌خواهند سایت متفاوتی را طراحی نمایند نیز می‌توانند از قالب‌های آماده بهره ببرند. این قالب‌ها به قدری تنوع دارند که حتی می‌توان از قالب‌های آماده‌ای استفاده کرد که تاکنون کسی از آن استفاده نکرده است و همچنین با این روش می‌توان به یک سایت کم‌هزینه دسترسی پیدا کرد.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه طراحی سایت با وردپرس

فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت طراحی سایت وردپرسی تاثیرگذار هستند، برخی از این فاکتورها عبارتند از:

1- نوع وب سایت و قابلیت‌های آن

قبل از این‌که بخواهیم قیمت طراحی سایت را تعیین نماییم، باید ابتدا نوع وب سایت و فعالیت مورد نظر آن را موردبررسی قرار دهیم. سایت‌ها دسته‌بندی‌های زیادی دارند مانند سایت‌های خبری، شرکتی، فروشگاهی، شخصی و غیره که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت‌ها، ساختار و استراتژی‌های متفاوتی هستند. مسلما امکاناتی که یک سایت فروشگاهی دارد با سایت شخصی کاملا تفاوت دارد و همین موضوع می‌تواند یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت طراحی سایت باشد. برای مثال می‌توان گفت که هزینه‌ی فروشگاه اینترنتی با سیستم چند فروشندگی بسیار متفاوت‌تر از یک فروشگاه اینترنتی ساده است.

2- اعتبار شرکت طراحی سایت وردپرس

از عوامل مهمی که می‌توان گفت در هزینه‌ طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرس تهران یا طراحی سایت در شهرهای دیگر بسیار تاثیرگذار است، اعتبار شرکت طراحی سایت می‌باشد. عواملی مانند تجربه، تخصص و سابقه‌ی شرکت طراحی سایت نقش مهمی در تعیین هزینه طراحی سایت با وردپرس دارد، اما آیا راهی وجود دارد که شما بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا نمایید؟

می‌توان گفت از بهترین روش‌هایی که به کمک آن٬ها می‌توان شرکت طراحی سایت را تحلیل کرد، مشاهده‌ نمونه کارهای شرکت می‌باشد. علاوه بر اینکه باید نمونه کارها را بررسی کنیم، به این نکته هم باید توجه نماییم که شرکتی که انتخاب می‌کنیم باید دارای خدمات دیگری مانند سئو و بهینه‌سازی، پشتیبانی و ورود اطلاعات به سایت وردپرسی نیز باشد.

3- ظاهر سایت طراحی‌شده

علاوه بر اعتبار شرکت طراحی سایت، ظاهر سایت نیز ازجمله عواملی است که در قیمت آن موثر می‌باشد. طراحی رابط کاربری باید به گونه‌ای باشد که تمام استانداردهای لازم درمورد آن کاملا رعایت شده باشد. به‌دلیل این‌که اولین چیزی که کاربران مشاهده می‌کنند ظاهر سایت می‌باشد، پس باید به آن اهمیت فراوانی بدهیم.

4- تجربه‌ کاربر

تجربه‌ کاربر در استفاده از سایت نیز امری بسیار ضروری می‌باشد. هر چقدر یک سایت به گونه‌ای طراحی شود که کاربر بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌راحتی به آن‌چه که در نظر دارد دسترسی پیدا کند، جذابیت آن نیز بیشتر می‌شود.

مسلما شما هیچگاه به اندازه‌ی یک شرکت طراحی سایت در مورد انواع وب سایت‌ها، نحوه‌ی کارکرد آن‌ها، مشکلات و مزایای هر کدام از روش‌های طراحی، اطلاعات و آگاهی لازم را ندارید و همچنین به اندازه‌ی اعضای یک شرکت نرم‌افزاری حرفه‌ای، هیچ گونه مطالعه و تحقیقی درباره‌ی آخرین روش‌ها و راه کارها در دنیای بازاریابی آنلاین نداشته‌اید.

البته می‌توان گفت که برخی از شرکت‌های طراحی سایت همچنان روش‌ها و تکنولوژی‌های قدیمی را برای ساخت سایت خود مورد استفاده قرار می‌دهند و فقط با به کارگیری یک ظاهر و پوسته‌ی زیبا سعی بر این دارند تا وب سایتی که طراحی نموده‌اند را حرفه‌ای‌تر و به‌روزتر نشان دهند که طبیعتا یک فرد معمولی که در این کار تخصصی ندارد نمی‌تواند این اختلاف را متوجه شود.

پس از گذشت مدتی، این قدیمی بودن تکنولوژی می‌تواند مشکلات فراوانی را به وجود بیاورد. ما عقیده داریم که برای یک شرکت حرفه‌ای هیچ‌گونه محدودیت و بن بستی وجود ندارد و چنانچه از شرکتی جملاتی مانند " نمی توانیم چنین امکانی به سایت شما اضافه کنیم" را شنیدید پس بدانید که شرکتی که به آن مراجعه کرده‌اید طراحی سایت غیرحرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

طراحی سایت وردپرسی با قیمت‌های خیلی ارزان

همان‌طور که می‌دانید طراحی سایت حرفه‌ای به هیچ وجه ارزان نیست. منظور ما شرکت‌هایی است که وب سایت‌های حرفه‌ای را ارائه می‌دهند و برای هر مشتری به‌صورت انحصاری کدنویسی می‌کنند. درواقع یک وب سایت ارزان نمی‌تواند به‌صورت حرفه‌ای عمل نماید زیرا طراحی سایت حرفه‌ای به استخدام و به‌کارگیری طراحان و برنامه‌نویسان باتجربه و با سطح دانش بالا نیازمند است که سالیان زیادی را به مطالعه و آموزش پرداخته‌اند.