این روزها شما هم در شبکههای اجتماعی مختلف، در سطح اینترنت و حتی در تلویزیون، انواع موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای را میبینید. این نوع محتوا در عصر حاضر، مخاطبین بسیاری پیدا کرده است و نقش مهمی در ارائه کاملترین مطالب به مخاطب، در کمترین زمان ایفا میکند. برای اینکه درمورد این روش از روشهای دیجیتال مارکتینگ که تاثیر بسزایی در رشد و توسعه کسبوکارتان خواهد داشت، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.
درمورد ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای برای کسبوکار خود با تیم حرفهای یوتا در ارتباط باشید تا صفر تا صد محتوای درخواستی شما بهصورت تخصصی و حرفهای ساخته شود
موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای چیست؟
موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای، مجموعهای از وکتورها و تصاویری هستند که بر اساس ایده اولیه و هدف شما از این نوع محتوا، محترک میشوند. موسیقی مناسب و صدای گوینده به ویدیویی که ساخته شده است اضافه میشود تا کار شما کامل شود و در دسترس مخاطب قرار بگیرد و با تاثیرگذاری چندبرابری نسبت به دیگر محتواها مثل محتوای متنی، به رشد برند و کسبوکار شما کمک کند. ساختن موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای به تخصص و تجربه کافی نیاز دارد تا بتواند در مسیر رشد و توسعه کسبوکارتان شگفتی بیافریند.
چرا باید برای کسبوکار خود موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای داشته باشید؟
قطعا میدانید که تولید محتوا چه تاثیر بهسزایی در برندسازی و رشد و توسعه کسبوکارها دارد. چون بیشتر مشتریان هدف شما در اینترنت هستند پس شما هم باید از طریق همین فضا و تولید محتوا، با آنها در ارتباط باشید. میدانید که از بین انواع روشها و قالبهای تولید محتوا، آنچه که بیشترین تاثیر را در ذهن مخاطب خواهد داشت و شما را در خاطر او حک خواهد کرد، تولید محتوای صوتی و چند درجه بالاتر؛ تولید محتوای ویدیویی است. حالا فکر کنید اگر این محتوای ویدیویی بهشکل موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفهای عرضه شود، چقدر میتواند تاثیرگذارتر باشد!
خودتان بگویید! شما بیشتر دوست دارید یک متن با محتوای طولانی و رسمی بخوانید یا تماشای یک موشن گرافیک که میتواند بسیار جالب و دیدنی هم باشد ترجیح شماست؟ اگر گزینه دوم را انتخاب میکنید یعنی بهتر میتوانید درمورد جذابیت این نوع محتوا نظر بدهید. حالا که اهمیت موضوع برایتان روشن است، به این فکر کنید که برنامه شما درمورد ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای برای کسبوکارتان چیست؟
نیاز به مشاوره دارید؟
میخواهید بهترین سناریو را برای موشن گرافیک کسبوکارتان بنویسید؟
نمیدانید برای ساخت یک موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای چطور باید اقدام کنید؟
میپرسید این کار چه هزینهای خواهد داشت؟!
همین الان با شماره 04133354440 یا 09367284639 تماس بگیرید تا تیم موشن گرافیک یوتا به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند.
از موشن گرافیک تبلغیاتی و انیمیشن در چه مواردی میتوان استفاده کرد؟
اگر تصمیم گرفتهاید برای رشد و توسعه کسبوکارتان از استراتژی ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای بهره ببرید، باید به شما تبریک گفت چون هزینه کردن برای ساخت چنین محتوایی در واقع سرمایهگذاری است. در این قسمت به مواردی که شما میتوانید از موشن گرافیک یا انیمیشن برای کسبوکارتان استفاده کنید برایتان گفتهایم.
مجموعه و شرکت خودتان را با یک موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای به مخاطب و مشتریان خود معرفی کنید. بگذارید آنها شما را با یک محتوای متفاوت و اختصاصی به خاطر بسپارند. بهجای ارائه محتوای تبلیغاتی محض به مخاطب، او را از تماشای یک ویدیوی جالب که داستان و طراحی و تدوین متفاوتی دارد، بهرهمند و شگفتزده کنید.
از موشن گرافیک و انیمیشن حرفه ای که برای کسبوکارتان ساختهاید میتوانید بهعنوان تبلیغ کسبوکارتان در انواع فضاهای مجازی استفاده کنید؛ از بارگذاری در سایت خودتان گرفته تا آپارات و یوتیوب و پیج اینستاگرامتان. این محتوا میتواند شما را به مخاطبینتان معرفی کند. اگر محتوای موشن گرافیک یا انیمیشن شما دارای جذابیت خاصی باشد، نام کسبوکار شما بهعنوان برندی معتبر، هرگز از ذهن مخاطب پاک نخواهد شد.
همانطور که میدانید تاثیر ویدیو در بازدید پیج یا هر کدام از شبکههای اجتماعی بسیار زیاد است. اگر موشن گرافیک و انیمیشن شما جذابیت بالایی داشته باشد، بازدیدکنندگان را در جا میخکوب خواهد کرد. بازدید چندباره ویدیو میتواند شما را به کسب رتبههای بالاتر در شبکههای اجتماعی و حتی رتبههای برتر در گوگل امیدوار کند.
اگر بخواهید مطلبی تخصصی را به مخاطبان خود آموزش بدهید، میتوانید از موشن گرافیک و انیمیشن استفاده کنید و کاربر را به آموزشی دلپذیر مهمان کنید. حتم داشته باشید اگر او از محتوای ویدیوی شما خوشش بیاید، آن را برای دوستان و آشنایانش ارسال خواهد کرد و به این ترتیب، شما به اهداف خود در زمینه رشد و توسعه کسبوکارتان خواهید رسید.
شاید هم بخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید. قطعا فروش و معرفی محصولات و خدمات بهصورت تلفنی یا حضوری، زمان و انرژ ی و هزینه زیادی از شما خواهد گرفت. درصورتیکه شما میتوانید با داشتن یک موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای، در کوتاهترین زمان ممکن، با تعداد قابلتوجهی از مشتریان هدفتان، در ارتباط باشید و به سبکی امروزی و مدرن، خودتان را به آنها معرفی کنید و با یک بازاریابی سریع و گسترده، فروشتان را چند برابر کنید.
ممکن است بخواهید کارها و فعالیتهای خودتان را در قالب گزارش در سایت خود قرار دهید و یا در همایشی که به مناسبتی برگزار شده است آن را پخش کنید. چنین محتوای جالبی میتواند تا مدتها در ذهن کاربران سایت یا حضار برنامه باقی بماند. این ویدیو میتواند در جهت معرفی کسبوکار و مجموعه شما، در هر برنامه و همایشی پخش شود و شما را به بهترین شکل معرفی کند. قطعا توضیحات و گزارشاتی که با صدای یک گوینده در طول ویدیو پخش میشود، در تاثیرگذاری بیشتر آن، نقش مهمی خواهد داشت.
با توجه به همین کاربردهای موشن گرافیک، انواع متفاوتی از موشن گرافیک را داریم. شناختن انواع موشن گرافیک میتواند در انتخاب شیوه ساخت این نوع محتوا به شما بسیار کمک کند.
انواع موشن گرافیک تبلیغاتی:
موشن گرافی:
این نوع، معمولا به همه گرافیکهایی که دارای تصاویر متحرک باشد اتلاق میشود. در موشن گرافیک از تصاویر غیرواقعی استفاده میشود. وکتور یا نقاشیها هم در این نوع محتوا کاربرد دارند. از متحرک کردن این دیتاها در نرمافزارهای مختلف، موشن گرافیک ساخته میشود. در برخی موارد فیلمبرداری هم به این تصاویر افزوده میشود. انتقال یک مفهوم یا پیام به مخاطب در این نوع محتواها هدف اصلی است.
ویدیو موشن:
این محتوا ترکیبی از ویدیو و تصاویر متحرک است. برای انتقال مفهوم، تصاویر متحرک میشوند و ممکن است ویدیوهایی هم به این تصاویر متحرک اضافه شود. صداگذاری صدای گوینده و موزیک کار را تکمیل خواهد کرد.
استاپ موشن:
در این روش، سوژه شما که میتواند یک شیء واقعی باشد، مدام حرکت داده میشود و از هر حرکت آن عکسبرداری میشود تا این عکسها تدوین و به کلیپ تبدیل شوند.
اینفو موشن:
در این سبک از موشن گرافیک، برای انتقال مفهوم به مخاطب، بهجای اینکه تصاویر متحرک شوند، اطلاعات و دیتاها متحرک میشوند. در واقع دادهها بهصورت تصویری نمایش داده میشوند.
انیمیشن:
انیمیشن، نمیتواند زیردسته موشن گرافیک محسوب شود یا موشن گرافیک را نباید زیردسته انیمیشن در نظر گرفت اما این را میتوان گفت که اینها بسیار شبیه هم هستند با این تفاوت که انیمیشن نسبت به موشن گرافیک ساختار پیچیدهتری دارد.
تیم ما با سالها تجربه در این زمینه، آماده ارائه خدمات تخصصی برای شماست. برای اقدام به سفارش ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای، شماره تماس خود را برای ما ارسال کنید تا مشاورین ما برای مشاوره اختصاصی با شما تماس بگیرند.
تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن چیست؟
شما هم جزو افرادی هستید که به هر فیلم متحرکی انیمیشن میگویند؟ پس موشن گرافیک چیست؟ البته این یک خطای رایج است. در واقع این دو اصطلاح معمولا بهجای هم به کار میروند و بسیاری از افراد برای آن دو تفاوتی قائل نیستند درصورتیکه تفاوتهایی بین آنها وجود دارد. مانند: تفاوت در شخصیتپردازی و طراحی کاراکتر، سبک و نوع طراحی، حوزه کاری ،هزینه تولید، محل اکران و نمایش ویدیو، جلوههای بصری استفادهشده در طراحی و مدت زمان ویدیو.
انیمیشن؛ جنبه داستانی دارد و اگر میخواهید در تولید محتوای خود، یک داستان را به مخاطب ارائه دهید، حتما به سراغ انیمیشن بروید. شما میتوانید در این قالب، شخصیتپردازی کنید اما در موشن گرافیک شخصیتپردازی خاصی وجود ندارد و معمولا مدلها و اشکال بهاضافه نوشتههایی که به گویا شدن محتوا کمک میکند، به کار میرود. بههمین دلیل این سبک برای تبلیغات بیشتر به کار میرود تا موضوعات داستانی که موضوع خاصی را دنبال میکنند.
اما در کل، هر دو ساخته میشوند که با خرق عادت، به اشیا جان بدهند، انسانها و موجودات زنده را کارتونی کنند و از طریق ایجاد جذابیت در ساخت فیلم، سناریوی خود را پیادهسازی کنند. هدف از این نوع محتوا قطعا افزایش تاثیرگذاری بر مخاطب است. یقین داشته باشید که این محتواها به رشد توسعه کسبوکارتان بسیار کمک خواهد کرد. این یک حقیقت جهانی است.
- “موشن گرافیک” خود را سفارش دهید اگر میخواهید:
- خدمات و محصولاتتان را بهصورت گسترده در قالب ویدیو کوتاه در شبکههای اجتماعی مختلف پخش کنید.
- با هزینه کمتر، با تعداد شخصیتهای محدودتر و صرف انرژی و هزینه کمتر، محتوای ویدیویی تولید کنید.
- فروش خود را افزایش دهید و در قالب موشن گرافیکهای کوتاه تبلیغ کنید و درآمد بیشتری داشته باشید.
- ویدیوی شما بیتشر مبتنی بر گرافیک و طراحی گرافیستی باشد تا تصویرسازی و خلق تصاویر متنوع.
- جلوههای بصری سادهتری در کار شما مورد استفاده قرار بگیرد و تنیدگی ویژهای بین تصویر و مفهوم نباشید.
- ” انیمیشن” خود را سفارش دهید اگر میخواهید:
- ویدیوی بلند مدتی داشته باشید و هدفتان را با ویدیوی طولانیتری به مخاطبان خود منتقل کنید.
- بیشتر هزینه کنید و در این مورد مشکلی ندارید و فقط میخواهید داستانی که در ذهن دارید تصویرسازی شود.
- شخصیتهای بیشتری در ویدیو داشته باشید و داستان پرفراز و نشیبتر و پرماجرایی برای مخاطب بسازید.
- احساسات و عاطفه مخاطبین خود را بیشتر برانگیخته کنید چون این اتفاق در موشن گرافیک کمتر میافتد.
- ویدیوی شما بیتشر مبتنی بر تصویرسازی و اصول مربوط به تصویرسازی باشد تا گرافیک و طراحی گرافیکی.
کسبوکارتان را بهشکل جذاب به مشتریان خود معرفی کنید.
تیم موشن گرافیک یوتا برای ساخت یک موشن گرافیک، چه مراحلی را طی میکند:
- ارائه مشاوره تخصصی به کارفرما بهصورت کاملا رایگان بهصورت حضوری و آنلاین
- ایدهپردازی بر اساس هدف کارفرما از ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای
- نگارش سناریو و پروراندن ایده و هدف در متن برای اجرا (نوشتن اسکریپت)
- ایجاد کردن یک استوری برد تخصصی و هدفمند برای موشن گرافیک و انیمیشن
- انتخاب سبک موردنظر برای ساخت موشن گرافیک پس از بررسی انواع سبکها
- تصویرسازی و متحرک کردن تصاویر برای ایجاد انیمیت در کار
- آهنگگذاری و ضبط صدای گوینده در استدیو برای صداگذاری بر فایل نهایی
- تحویل فایل به کارفرما برای بررسی و انتقال موارد قابل اصلاح به تیم موشنکار یوتا
- اعمال تغییرات لازم و تحویل نسخه نهایی موشن گرافیک یا انیمیشن به کارفرما
چرا “یوتا” را برای سفارش موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای کسبوکارتان انتخاب کنید؟
“یوتا چه مزایایی دارد که موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای خود را به آنها بسپارم؟ ” سوال شما این است؟! باید بگوییم که یوتا در این موارد دارای سابقه کار طولانی مدت است و شما در ادامه میتوانید نمونه کارهای یوتا را در این زمینه، در ادامه این برگه مشاهده کنید و بعد خودتان تصمیم بگیرید که میتوانید در این مورد روی یوتا حساب کنید یا نه.
انجام صفر تا صد کار پس از جلسه مشاوره اولیه با کارفرما
هزینه پایینتر نسبت به همکاران
داشتن تیم متخصص موشنکار و انیماتور حرفهای
انجام کار در سریعترین زمان ممکن
تحویل فایل به کارفرما با بالاترین کیفیت ممکن
مجهز بودن به تمام امکانات و تجهیزات حرفهای در این زمینه
خلاقیت و ایدهپردازی تیم موشن گرافیک یوتا در زمینه نوشتن سناریو، طراحی و غیره ف
تعرفه ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی حرفهای
در این مورد چند عامل میتواند تعیینکننده باشد. موثرترین عامل هم همانطور که میدانید، زمان است. هزینه موشن گرافیک بر اساس ثانیه محاسبه میشود اما این مورد قیمت معینی ندارد. یعنی اگر از چند تیم موشن گرافیست تعرفه درخواست کنید، ممکن است کمتر، با قیمت کاملا یکسان برخورد کنید. هرچند این مسئله نباید موجب شود که بعضی از افراد از عرف خارج شوند و از ناثباتی در قیمت این کار سوءاستفاده کنند.
از عواملی که میتواند در بالا رفتن هزینه ساخت موشن گرافیک بسیار تاثیرگذار باشد میتوان اشاره کرد به: داشتن سناریوی اختصاصی، بک گراند اختصاصی، کاراکتر اختصاصی، حرکات پیچیده، شعر و موسیقی اختصاصی و انتخاب گوینده. البته شما میتوانید با کم و زیاد کردن این موارد از لیست خواستههایتان درمورد موشن گرافیک خود، هزینه را بالا و پایین کنید.
برای آگاهی از تعرفه ساخت موشن گرافیک در یوتا همین الان روی دکمه ثبت سفارش موشن گرافیک کلیک کنید تا مشاورین متخصص ما در کمتر از ده دقیقه با شما تماس بگیرند تا ببینید قیمت کار ما چقد مناسب است البته میتوانید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید تا ببینید این قیمت مناسبتر در مقایسه با دیگر همکاران، برای حمایت از کسبوکارها و همچنین بالا بودن تقاضا از تیم ماست. ما با سود کمتر میتوانیم در رشد و توسعه کسبوکارهای بیشتری سهیم باشیم.
نمونه کارهای موشن گرافیک تبلیغاتی
برای دریافت نمونه کارهای ما کافیست از طریق نظرات، ایمیل خود را برای ما ارسال کنید تا نمونه کارهایمان را متناسب با حوزه کاری شما برایتان ارسال کنیم.
تعرفه ساخت انیمیشن حرفهای
درمورد انیمیشن هم شرایط دقیقا مثل موشن گرافیک است. ثانیهها تعیینکننده هستند. عوامل دیگری هم در این مورد بسیار تاثیرگذار هستند مثل ایده. آنچه انیمیشن شما را عالی یا ضعیف خواهد کرد، در قدم اول ایده است. این ایده قرار است با چه اصولی تبدیل به انیمیشن شود؟ این مورد نیز در تعیین قیمت بسیار تاثیر دارد. انیمیشن شما برای اینکه حرفهای باشد باید با ابزارها و سیستمهای بسیار پیشرفته ساخته شود. این کار را با خیال راحت به یوتا بسپارید که هم یک تیم ایدهپرداز ی قوی دارد، هم اصول کار را بلد است و هم سالهاست که با پیشرفتهترین سیستمها، انیمیشن حرفهای میسازد.
نمونه کارهای انیمیشن حرفه ای
ما در یوتا، کنار شما هستیم تا بهترین موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای را برای شما و کسبوکارتان بسازیم. خلاقیت در ایدهپردازی، سرعت عمل در هر مرحله از کار، قیمت مناسب، در دسترس بودن تیم موشن گرافیک و نمونه کارهای موشن گرافیک تبلیغاتی و انیمیشن حرفه ای که در این همین برگه برای شما ارائه شد، میتواند متمایز بودن یوتا را در این زمینه اثبات کند.
سوالات متداول:
- چرا باید برای کسبوکارم موشن گرافیک و انیمیشن داشته باشم؟
با این محتواها شما میتوانید در کوتاهترین زمان و در بهترین قالب، با مخاطبان و مشتریان هدف خود ارتباط برقرار کنید. فراموش نکنید که در عصر جدید شما هم باید روشهای جدیدی را برای دیده شدن انتخاب کنید.
- آیا موشن گرافیک و انیمیشن دو مفهوم جدا از هم هستند؟
موشن گرافیک و انیمیشن باهم تفاوتهایی دارند. انیمیشن داستانی است و ابتدا تا انتهای آن دارای روایتی است که مخاطب را با خود همراه میکند. این محتوا زمان بیشتری هم دارد. در صورتیکه زمان موشن گرافیک کوتاه است و بیشتر برای تبلیغات و معرفی به کار میرود.
- انواع موشن گرافیک چیست؟
موشن گرافی، ویدیو موشن، استاپ موشن، اینفو موشن، انیمیشن
- هزینه ساخت انیمیشن و موشن گرافیک چقدر است؟
این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. شاید بتوان گفت اولین عامل زمان است. سبکی که برای کار انتخاب میکنید، کیفیت کار، تکنیکها و تجهیزاتی که برای کار استفاده میشود هم میتواند در این مورد تاثیرگذار باشد.
- برای سفارش موشن گرافیک و انیمیشن چه کار انجام دهم؟
برای این کار کافیست با تیم یوتا در ارتباط باشید. شما مشخصات خود را در فرم دریافت اطلاعات مشتری ثبت کنید تا مشاوران متخصص ما با شما تماس بگیرند و در این مورد مشاوره تخصصی ارائه دهند. پس از آن شما میتوانید یک تصمیمگیری درست داشته باشید.