درباره ما

درباره یـــوتا

یوتا به کسب‌وکار شما اعتبار بیشتری می‌‌بخشد.
پروژه های تکمیل شده
خدمات یوتا
همکاران متخصص
مشتریان راضی

داستان یوتا

علاقه به ایجاد به‌روزترین روش‌ها و ابزارها برای کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارها، اولین و محکم‌ترین دلیل برای کنار هم قرار گرفتن یوتایی‌ها و شکل‌گیری شرکت تیوان هوشمند چیتا بود. این شرکت با نام تجاری یوتا به شماره ثبت 54158 و شناسه ملی 14010283380، در سال 1399 به‌صورت رسمی و با قدرت در تبریز، آغاز به کار کرد. البته خوب است بدانید که این مجموعه بیش از ده سال، در شهر تهران به ارائه خدمات خدمات دیجیتال مارکتینگ پرداخته است و با اطمینان می‌توانیم بگوییم که یوتا، تمام موفقیت‌های امروز خود در این مسیر را، مدیون فعالیت مستمر و کسب تجربه‌های مفید در این حوزه می‌داند. ما پس از سال‌ها فعالیت در شهر تهران، تصمیم گرفتیم دفتر مرکزی خود را به تبریز منتقل کنیم تا از نزدیک، با چالش‌های موجود در مسیر رشد و توسعه کسب‌وکارهای فعال در این شهر؛ به‌عنوان مرکز استان زادگاه خودمان نیز درگیر باشیم و با ارائه خدمات کاربردی به مدیران، روح تازه‌ای در کالبد اقتصاد کشورمان بدمیم. تمام هدف ما، هم‌مسیر شدن با آن‌هایی است که برای رونق کسب‌وکارشان در دنیای مدرن، به‌دنبال روش‌های پربازده هستند و جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات باکیفیت با مناسب‌ترین قیمت، اولین اولویت ماست.

بخش های مختلف شرکت یوتا

یوتا در پنج دپارتمان با کسب‌وکار شما هم‌مسیر خواهد بود:

طراحی سایت

تولید محتوا

سئو و بهینه‌سازی سایت

برنامه نویسی

مشاوره و پشتیبانی

ما یک شرکت دانش‌بنیان هستیم!

شرکت یوتا به واسطه رزومه کاری قوی و حضور همکاران متخصص در همه زمینه‌ها و به‌کارگیری روش‌های تخصصی در ارائه تمام خدمات دیجیتال مارکتینگ، توانست در سال گذشته به درجه دانش‌بنیانی دست پیدا کند. تمام تلاش ما جلب اعتماد و رضایت شما مدیرانی است که برای رشد کسب‌وکارتان، روش‌های دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کرده‌اید.

ما کمک می‌کنیم به تمام رویاهای کسب‌وکارتان برسید!

در دنیای دیجیتال امروزی، خدمات دیجیتال ‌مارکتینگ به‌عنوان یک عامل مهم برای توسعه و پیشرفت کسب‌وکارها مطرح شده است؛ جامعه هدف تیم یوتا، تمام کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند بازار کار را در اختیار خودشان بگیرند و به یک رقیب جدی برای رقبای تجاریشان تبدیل شوند. کافی‌ست درمورد پیشینه و وضعیت فعلی و اهداف کسب‌وکارتان با مشاورین متخصص یوتا صحبت کنید؛ آن‌ها به شما خواهند گفت در این مرحله از مسیر، کدام یک از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ سریع‌تر شما را به مقصد می‌رساند.