امروزه می‌توان گفت طراحی سایت فروشگاهی و کسب درآمد از وب سایت به پیشرفت چشم‌گیری دست یافته است. تقریبا تمام اقشاری که بازاری هستند می‌خواهند برای خود وب سایت فروشگاهی داشته باشند که هر یک نیز متدهای مخصوص به خود را دارند.

برخی از افراد از طریق جست‌وجو در اینترنت و وب سایت‌هایی که قدرتمند بوده و برند هستند سعی می‌کنند وب سایتی را طراحی نمایند که شبیه به آن باشد. این ایده‌‌ی خوبی است که با بررسی وب سایت های فروشگاهی دیگر بخواهید وب سایت خود را گسترش دهید و به یک نتیجه دلخواه برسید.

اما برای این که بتوانید به موفقیت کامل در تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی برسید باید با یک تیم فنی طراحی سایت و همچنین یک تیم متخصص سئو و بهینه‌سازی وب سایت مشورت نمایید تا بتوانید بهتر عمل کرده و به نتیجه مطلوب برسید.

چرا طراحی سایت فروشگاهی شبیه به دیجی کالا است؟

چرا طراحی سایت فروشگاهی شبیه به دیجی کالا است؟

می‌دانیم که یکی از برندهای بزرگ تجاری در ایران، مجموعه دیجی کالا است که به نتایج بهتری در تجارت الکترونیک رسیده است و از طرفی نیز می توان گفت تمام مردم کشور این برند را کاملا می‌شناسند و یک مرجع کامل نیز برای قیمت‌گرفتن به حساب می‌آید.

بنابراین بیشتر افراد برای این که بخواهند ایده‌ای برای پیاده‌سازی سایت فروشگاهی به دست بیاورند، به وب سایت دیجی کالا مراجعه می‌کنند و تقریبا می خواهند روند و قالب وب سایت فروشگاهی خودشان نیز شبیه دیجی کالا باشد. اما باید این نکته را در نظر داشته باشیم که درست است که دیجی کالا یک برند معروف است اما باید در نظر داشت که شما نیز باید بتوانید ایده خود را تقویت نمایید.

در ابتدای کار شاید برای مشتریان خوشایند باشد و برای شما نیز به راحتی طراحی و ساخته شود. بنابراین دارای بهترین نتیجه خواهید بود ولی باید به این نکته قتوجه نمایید که باید به بهترین صورت بتوانید به پشتیبانی نمودن از این سیستم بپردازید. برخی از مشتریان با مراجعه به ما می خواهند طراحی سایت دیجی کالا را انجام دهیم و در مقابل نیز می خواهند که دارای یک سیستم مدیریت آسان نیز باشند.

برای طراحی سایت فروشگاهی بعد از این که فروشگاه دیجی کالا را بررسی نمودیم متوجه خواهیم شد که برای این که از وب سایت دیجی کالا پشتیبانی شود یک تیم قدرتمند برنامه نویسی، به همراه تیم سئو و بهینه سازی وب سایت و تیم حرفه ای گرافیک سایت کار می کنند.

بنابراین شما نیز اگر می خواهید به این مرحله دست یابید بهتر است از پایه شروع کنید و فنداسیون وب سایت قدرتمند را بچینید تا کم کم به مرحله ای برسید که بتوانید به راحتی به پیاده سازی بهترین سیستم بپردازید.

توجه داشته باشید که برای این که بخواهید سایت خود را مدیریت نمایید باید فردی را استخدام نمایید که در زمینه پشتیبانی و نگهداری سایت و سئوسایت تخصص کافی داشته باشد تا بتواند بیشتر کارهای وب سایت شما را انجام دهد.

بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که که هر سیستمی برخی از کارهایی مانند تولید تصاویر و تولید محتوا، گذاشتن محصولات در وب سایت و نیز ارائه انواع تخفیف ها و خیلی از کارهای دیگر باید در اختیار شما قرار بگیرد زیرا تمام این موارد را باید خود شما تعیین نمایید که وجود داشته باشد یا خیر.

طراحی سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا با سئو قدرتمند

پس اگر این گونه تصور کنید که باید شما تمام کارهای وب سایت را به صورت اتوماتیک خودتان انجام دهید اشتباه است. پس برای گرفتن نتیجه بهتر باید خودتان نیز فعالیت نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا با سئو قدرتمند

سئو وب سایت یکی از موفقیت‌های بزرگ در بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود. برای اینکه کاربران اینترنت، شما را در نتایج جست وجوی خود مشاهده نمایند، باید اقدام به بهینه‌سازی سئو وب‌سایت خود کنید. بنابراین بهترین کار این است که طراحی سایت براساس اصول سئو و بهینه سازی وب سایت صورت گیرد.

طراحی فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو

طراحی فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو

با نگاهی به آمار بازدید از سایت‌ها متوجه خواهیم شد که امروزه بیشتر کارهای اینترنتی از طریق تلفن های هوشمند و تبلت‌ها صورت می گیرد و روز به روز نیز بر این میزان افزوده می‌شود. پس در این مورد انطباق نمایش وب سایت شما با انواع دستگاه های موبایل و تبلت امروزه یک ضرورت می باشد.

برخلاف راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه سازهای موجود در بازار، پیاده کردن سایت فروشگاهی باید به گونه ای انجام گیرد که فروشگاه اینترنتی بتواند به راحتی اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند هماهنگ سازد، به گونه ای که بتوان به راحتی در سایت پیمایش نمود و کاربر مجبور نباشد برای این که تمامی قسمت های سایت را مشاهده کند و نیز برای خرید دچار سختی و زحمت شود.

. به علاوه یکی از مواردی که باعث شده است سایت فروشگاهی در بین موتورهای جست وجو به محبوبیت دست یابد، داشتن ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی می باشد.

چرابه دنبال طراحی سایت فروشگاهی شبیه به دیجی کالا هستیم؟

اکثر افرادی که می‌خواهند یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نمایند، ترجیح می دهند که دیجی کالا را برای خود الگو قرار دهند. آن ها سعی دارند که همه بخش های فروشگاهشان دقیقا به دیجی کالا شباهت داشته باشد.

حال می خواهیم ببینیم که دیجی کالا چه ویژگی هایی دارد که باعث شده است بیشتر افراد به آن اشتیاق پیدا کرده وجذب آن شوند.

1- ظاهر متفاوت

از اولین ویژگی هایی که دیجی کالا دارد ظاهری ساده و زیبای آن می باشد. جالب است بدانید در این مجموعه بزرگ طراحان بسیاری وجود دارند که به طور دائم فعالیت می کنند. این طراح ها وظیفه دارند که ریز و درشت وب سایت را مورد بررسی قرار داده و همه چیز را به گونه ای طراحی نمایند تا کاربر بتواند نسبت به آن به رضایت برسد.

مثلا رنگ منو بالای صفحه و نحوه قرار گرفتن عکس محصولات می‌تواند از موارد مهمی باشد که توانسته است دیجی کالا را به محبوبیت برساند. اهمیت دادن به ظاهر کاربری سایت، یکی از دلایلی می باشد که دیجی کالا را به موفقیت رسانده است.

2- تجربه کاری

یکی از دلایل طراحی سایت فروشگاهی تجربه کاری این سایت می باشد. وقتی که شما در حال خرید از یک سایت تازه کار می باشید، احتمال دارد چیزهای زیادی وجود داشته باشد که باعث ناراحتیتان گردد. مثلا طولانی بودن فرآیند خرید، دریافت اطلاعات بی موردی مانند نام پدر و سایر اطلاعات شخصی. این موارد به تجربه کاری نامناسب مربوط می‌شود.تجربه کاربری سایت همان تجربه‌ای است که شما در زمان فعالیت در یک وب سایت را دارید. به طور خلاصه می توان گفت که قالب دیجی کالا یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی از نظر تجربه کاری به حساب می‌آید.